miercuri, 1 ianuarie 2014

Revenirea + Concurs!

Salutare dragi utilizatori,

După o lungă pauză de aflare "în stare de comă", am revenit cu noi forțe pentru noul an. Nu am mai scris aproape timp de o lună din cauza lipsei de timp sau pur și simplu pentru că m-am îngropat într-un adânc somn de trândăvie. O trândăvie mai mult fizică, dar care a afectat, cu siguranță, și modul psihic de a acționa.

După un timp de meditații asupra faptului, m-am gândit că ar fi interesant să deschid și o pagină de facebook pentru acest blog, pe care voi posta toate activitățile desfășurate pe blog sau despre blog. Și pentru că țin foarte mult la voi, inevitabil am și o surpriză. (Da, știu că am întârziat puțin cu ideea, dar cadouri se pot face oricând, nu-i așa? Oare este cazul să așteptăm Crăciunul, Revelionul, Paștele, zile de naștere sau alte ocazii "speciale" pentru a primi sau oferi daruri? Categoric NU! Pentru că nu suntem prieteni numai de sărbători, numai pentru că am însemnat în calendar o dată importantă sau numai pentru că statul ne-a oferit o zi liberă.)

Așadar, vă invităm să ne apreciați pagina de facebook accesând următorul link:
https://www.facebook.com/RazvanChiritaBlog

Dacă doriți să ne oferiți și o mână de ajutor promovând acest blog, puteți invita și prietenii să aprecieze pagina de facebook. Mulțumim!

Pentru a afla despre ce este vorba, vă amintim că am postat, (tot pe pagina de facebook), acest concurs.

Nu vă doresc succesuri, pentru că nu sunt Crin Antonescu. Vă doresc succese, doar atât.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu